Dlaczego za tworzenie treści odpowiedzialny powinien być profesjonalista?

Reklama i promocja Dlaczego za tworzenie treści odpowiedzialny powinien być profesjonalista?
30 Sierpień 2016r.

Dążąc do skutecznych działań content marketingowych nie sposób przejść obojętnie wobec przekazywanym odbiorcy treściom. Z jednej strony teksty na witrynach www muszą być merytoryczne i unikalne, aby przyciągnąć i zainteresować swoją zawartością potencjalnych odbiorców. Z drugiej natomiast być stworzone zgodnie z zasadami SEO, co przełoży się na wyższą pozycję witryny w wynikach wyszukiwarki. Test musi być więc naturalny i zoptymalizowany pod roboty indeksujące, a zarazem pociągający i merytoryczny.

Stworzenie takiej publikacji wbrew pozorom nie jest zadaniem łatwym, nawet jeśli dysponujemy tak zwanym "lekkim piórem". Nie mówiąc już o tym, że na naszych barkach często spoczywa wiele innych obowiązków i na to, aby pochylić się nad tekstem na kilka godzin, zwyczajnie brakuje nam czasu.

Dziś nie jest to wielki problem, bo treści na strony internetowe, choć nie tylko, bo także do publikacji drukowanych zlecić można profesjonalnemu copywriterowi, który dokładnie zapozna się z tematem, dokona niezbędnego researchu i przygotuje treść klienta zadowalającą.

Wysoka jakość

Treści znajdujące się na stronach www lub inne tworzone przez copywriterów tworzone są z myślą o odbiorcach, którzy będą mieli okazję się z nimi zapoznać. Muszą więc w pełni wyczerpywać temat lub przynajmniej nakierować czytelnika w taki sposób, aby wiedział on czego w danym temacie szukać dalej. Wyjątkiem są tu teksty presellpages (tzw. precle), które pisze się jedynie po to, aby poprawić pozycję witryny w wyszukiwarkach, a widoczne są dla robotów, ale od tych się stopniowo odchodzi.

Nie trudno zatem oprzeć się wrażeniu, że muszą one być wysokiej jakości. Taką jakość w 100% gwarantuje profesjonalny copywriter, pracujący nie tylko na rzecz swojego klienta, ale także swoją renomę.

Freelancer czy agencja?

Szukając copywritera, zastanowić się trzeba nad tym, komu powierzyć pisanie tekstów. W przypadku freelancerów, którzy pracują na własną rękę i wystawiają FV w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej lub zatrudniani są na umowy o dzieło bądź zlecenie, jeśli jej nie prowadzą, możemy spodziewać się niższych stawek, ale nic poza kwestią tworzenia treści z taką osobą nie wynegocjujemy.

Alternatywą dla freelancera może być agencja interaktywna. Ta stawki ma na ogół wyższe, ale jest w stanie tworzyć zlecenia kompletne, na przykład dodatkowo przygotowując infografikilub inne dokumenty graficzne i materiały wideo.

Koszta

Same koszta zatrudnienia copywritera określić jest natomiast trudno, bo zależne są one od wielu różnych od siebie czynników. Cena uzależniona jest przede wszystkim od rodzaju tekstu. Ważne jest też jak wiele czasu copywriter poświęci na research i napisanie treści. Warunkować mogą ją też doświadczenie, wykształcenie, renoma wykonawcy oraz konkurencja.

Pewne natomiast jest, że szczególna oszczędność na zleceniu treści copywriterowi może się nie opłacić, a nawet być przysłowiowym strzałem w kolano. Treści nieciekawe, słabe merytorycznie czy pełne błędów, jeśli zostaną umieszczone na stronie, nie będą bowiem świadczyć o nieprofesjonalizmie copywritera, ile samej firmy lub osoby, której witryna ta dotyczy.

OFERTA

Przez wiele lat wytrwale tworzymy strony internetowe i dzięki Wam, naszym Klientom, doszliśmy do punktu, w którym znajdujemy się w tej chwili. Obecna forma i bogata oferta naszej Agencji Reklamowej jest wynikiem ogromnego doświadczenia, którym dziś chętnie się z Tobą podzielimy.

OFERTA

Przez wiele lat wytrwale tworzymy strony internetowe i dzięki Wam, naszym Klientom, doszliśmy do punktu, w którym znajdujemy się w tej chwili. Obecna forma i bogata oferta naszej Agencji Reklamowej jest wynikiem ogromnego doświadczenia, którym dziś chętnie się z Tobą podzielimy.

OFERTA

Przez wiele lat wytrwale tworzymy strony internetowe i dzięki Wam, naszym Klientom, doszliśmy do punktu, w którym znajdujemy się w tej chwili. Obecna forma i bogata oferta naszej Agencji Reklamowej jest wynikiem ogromnego doświadczenia, którym dziś chętnie się z Tobą podzielimy.

KONTAKT

Adres:
ul. Sienkiewicza 7
41-200 Sosnowiec
Numer telefonu:
Adres email:
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Strona wykonana przez doneta.pl